۷ پاسخ

جون بابا ت چقد نازی

عزیزممم چه اسم قشنگی
من باردار بودم گفتیم اگه دختر شد ایران اگه پسر شد وطن
بچم دختر شد و ایران
اما اسم وطن می‌شنوم قلبم اکلیلی میشه
خدا حفظتون کنه برای هم ❤️

خداحفظتون کنه هم اسم پسته پسر خیلی قشنگه هم صورت شرقی خودت😍

از اسم پسرت خوشم اومد

سلام عزیزم خدا حفظش کنه
چ اسم جالبی رو پسرت گذاشتی
میشه دلیلشو بگی🫠🫠

چه خوشگلی😍

چ نازی شما 😍

سوال های مرتبط

مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 ۱۷ ماهگی