جون بابا ت چقد نازی
عزیزممم چه اسم قشنگی
من باردار بودم گفتیم اگه دختر شد ایران اگه پسر شد وطن
بچم دختر شد و ایران
اما اسم وطن میشنوم قلبم اکلیلی میشه
خدا حفظتون کنه برای هم ❤️
خداحفظتون کنه هم اسم پسته پسر خیلی قشنگه هم صورت شرقی خودت😍
از اسم پسرت خوشم اومد
سلام عزیزم خدا حفظش کنه
چ اسم جالبی رو پسرت گذاشتی
میشه دلیلشو بگی🫠🫠
چه خوشگلی😍
چ نازی شما 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.