۳ پاسخ

گلزار بردم راضی بودم ازش

دکتر رهبر و گلزار رو امتحان کردم بد نبودن ولی دکتر جاوید یه چیز دیگه اس کارکشته و ‌ماهر و واقعا مهربان و دلسوز و آقا تمام

هادی کیانور
من میبرم دخترم هم رفلاکس قطع شده هم وزنش هم میلش باز شده
یه ماهه بردمش اینهمه خوب شده شکر خداا

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۴ ماهگی
مامان علی و ایلیای من مامان علی و ایلیای من ۱۷ ماهگی
مامان 🌹بچه هام🌹 مامان 🌹بچه هام🌹 ۱۵ ماهگی