۵ پاسخ

بله طبیعیه من زایمان قبلم رفتم دکترم معاینه کرد گفت اثری ازعفونت نیس دارن بخیها جوش میخورن رحم تخلیه شده داره بعد9ماه بازسازی میکنه خودشو.

بو دادن واسه عفونته یه دوره سفالکسین بخور

اره خیلی چندشه بوش البته چند روز قبل بدتر بود الان داره بهتر میشه بوش چون بخیه ها افتادن

اره واسه منم تا ۴۰ روز اینجوری بود بعدش کم کم خوب شد

اره من بو میداد میره نگران نباش چون جدیدا زایمان کردی

سوال های مرتبط