بله طبیعیه من زایمان قبلم رفتم دکترم معاینه کرد گفت اثری ازعفونت نیس دارن بخیها جوش میخورن رحم تخلیه شده داره بعد9ماه بازسازی میکنه خودشو.
بو دادن واسه عفونته یه دوره سفالکسین بخور
اره خیلی چندشه بوش البته چند روز قبل بدتر بود الان داره بهتر میشه بوش چون بخیه ها افتادن
اره واسه منم تا ۴۰ روز اینجوری بود بعدش کم کم خوب شد
اره من بو میداد میره نگران نباش چون جدیدا زایمان کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.