پشت درخت .دیوار .ماشین شب باشه یه جای تاریک .به هرحال باید کاربچه راه بیفته تاقبل اینکه به هیکلمون گندبزنه
یه درد به درد های دیگه ام اضافه شد
منم میخوام بگیرم از پوشک
دختر من متاسفانه بیرون جای خلوت میریم اصلا جیش نمیکنه نگه میداره نمیدونم اینو چه کنم مهمونی هم میرم با هزار ترفند راضی میشه از یه جایی به بعد نمیره ولی خب نگه میدارع ولی تو خونه اوکیه یکماه میشه گرفتم
منک میترسم پی پی کنه و جیش بیرون می هستیم مکه یا دیر بگه ؟
وای ک چقدر استرس دارم
من قبل از بیرون رفتن حتما میبرمش جیش کنه بیرون هم تا حالا نشده بگه جیش دارم کلا انقد نکه میداره تا برسیم خونه
خونه کسی هم بریم فقط جیش رو انجام میده
اما اگه اوکیباشه توی پارک دست شویی هست مراکزخرید هم که همه دارن کلا هر جا ببریش سرویس بهداشتی هست
اما اگه دیگه فوری بود همون لب جوبی پشت درختی جایی🫣😆
دختر من تو سرویس بهداشتی بیرون اصلا حاضر می جیش کنه همش استرس اینو دارم خودشو خیس نکنه یه مشکل بزرگم با پی پی کردنش دارم موقعه ای که پیش میاد پشتو فشار میده و جیغ میزنه که پی پی نکنه
همیشه شلوار یدک همراهمه واگه سرویس باشه میبرم اگه نباشه یه گوشه وکناری جای خلوت جیش میکنه دیگه
دراصل وقتی کامل یاد بگیره بچه باید بتونه خودشو نگه داره درحد چند دقیقه ک برسونیش ب دستشویی
پاساژی مغازه ای مسجدی
من اکثرا قبل بیرون رفتن میبرمش جیش میکنه دیگ بیرون جیش نمیکنه چون نهایت دوساعت بیرون باشم
دختر من جیششو نگه میداره اصلا بیرون دستشویی نمیکنه باید حتما دستشویی باشه بشینه
بخاطر همین چون اولاشه زیاد بیرون نمیرم
با ماشین میگردیم اکثرا
یا پارک میبرمش نگه میداره ولی استرس من قابل توصیف نیست هی شلوار یدک برمیدارم
سوال منم هست
ولی خوب دیگه همه ی پاساژها و همه جا سرویس بهداشتی هست دیگه میبرن همونجا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.