۳ پاسخ

خیلی ریلکسی بخدا برو دکتر خدایی نکرده مدفوع کنه یا بهش اکسیژن نرسه چی

من فکر کردم زاییدی زده ۳روزگی
وای دختر برو زایشگاه منتظر چیییی

۴۰هفته ای برو امپول فشار بزن بچه خدای نکرده مدفوع کنه چی؟

سوال های مرتبط

مامان یاسین کوچولو مامان یاسین کوچولو ۵ ماهگی