۵ پاسخ

بالاس

تقریبا نرماله،اما باید تحت نظر دکتر باشی ممکنه دارو نده ولی چن وخ به چن وخ بگه چک کنیش،خفیفه کم کاریت

بالاعه
باید دارو مصرفرکنی
تو کل دوران بارداری هم باید تحت نظر پزشک غدد باشی گلم

خوبه لب مرز دارو متخصص شاید بده هفته ای دو سه بار من خودم لوتیروکسین میخورم هفته ای ۴ بار

زیر دو خوبه باشی قرص مصرف نمیکنی؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خداوند🍃❤️ مامان معجزه خداوند🍃❤️ ۱ ماهگی
خاطره خاطره قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفتم بارداری