من چیزی نمیزنم ولی خب ازحموم میادفقط یکم باحولش اروم اروم خشک میکنم امابهم نمیریزمش سعی میکنم توهمون حالت خشک شه..دنبال کرم یااسپری چیری هستم امانمیدونم چی بایدبگیرم ک ضررنداشته باشه
بعد از حمام که موهاش نم داره اسپره گره باز کن پینو بزن و شونه کن برس نه آ ، شونه
همونجوری قشنگ میمونه
اسپره فیروز ابکیه ولی پینو روغن بادام داره خیلی بهتره طبق تجربه من
هیچی فقط موقعی ک خیسه شونه میکنم با انگشتم حالتش میدم میذارم خشک بشه
من به ساقه هاي مو روغن بادام تلخ ميزنم
به كف سر نزنين ممكنه حساسيت بده
هیچکاریش نمیشه کرد میشینم و به فرهای نا منظمش نگا میکنمو قربونت صدقشون میرم😍😂
اسپری مو بیبی فرست گرفتم خیلی راضیم مثل موس مو می مونه
من شونه میکنم باز دو دقیقه دیگه فر شده..جوری فر هست ک تو کش مو یا گیره هم نمیاد
این محصول عالیه
برای کودکان هم یه نمونه داره
کودکانش رو بگیر استفاده کن
دختر من انگار هیوبو تو فیلم جومونگه
اینجا روغن زدم یکم زیتون ولی در کل میزارم خودش خشک بشه 🥰
بعد حموم مرطوبه شونه میکنم و همونجوری فر میشه .
وقتی هم خشکه مو با شونه خیس شونه میکنم خشک میشه فر منظمه
من چیزی نمیزنم ازحموم ک میادیکم خشک میکنم شونه میکنم میزارم خودش خشک بشه اونموقع قشنگ فرمیشه
وقتیم بخام برم بیرون نیم ساعت قبلش اب اسپری میکنم به موهاش دوباره شونه میکنم میزارم خشک بشه
هرکاری میکنم منظم نمیشه ولش کردم عین جنگل امازونه😂🤣
اسپری گره باز کن فیروز میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.