۸ پاسخ

صدا جارو برقی بزار وقتی خوابش برد قنداق کن البته کولیک همینجوری وقتی دوره اش بگزره بهتر میشه

نده ولی برا فردا اول پدیا بست امتحان کن

یکم ابجوش با نبات سفید بده فعلا امشبو جوابه
زیاد ندی برا کلیه اش خوب نیس

بنظرمن دارو زیاد ندین در نهایت دورانش باید سپری بشه منم پسرم تقریبا یک هفته درگیر کولیک بود یه شب داروشو دیگه بهش ندادم دیدم بهتر شد کم کم

جاروبرقی روشن کن 🤲🏻😅

عزیزم اینقدرم دارو نده یکم آب جوش نبات بده راحت می‌خوابه

من پدی لاکت میدم گریب میکسچر
کولیف سگانوز

میبینم جواب نمی‌ده آب جوش نبات میدم خوب میشه

نه ماساژ بده شکمشو قنداقش کن

نه اشتباه منو نکن
منم ی شب هرچی قطره بود باهم دادم بدتر شد
میدونی مث ملین ک خودمون میخوریم دلپیچه میگیریم تا دفع کنیم اونجوری میشه بدتر بچه

سوال های مرتبط