۷ پاسخ

پسرمن بریچ هستش
سرش درست زیر سینم،ولی لگد هاش زیر شکمم
شاید نی نی شماهم به همین شکل قرار گرفته توی شکمتون

دقیقا منم حس میکنم بچه خیلی پایینه چون بیشتر لگد زدنش زیر شکممه منم از زایمان طبیعی میترسم میگن اگه میخوای سزارین بشی باید بچه پایین نباشه خیلی تو فکرم😭

هم هفته منی شما ..منم دقیقا همینم

طبیعی دیگه، بچه داره رشد میکنه و داره وزن اضافه میکنه و طبیعی حرکاتش رو بیشتر متوجه بشی

یه سوال بی ربط به موضوع اون گهواره رو چند خریدی؟

فک کنم طبیعی باشه چون بچه اومده پایین تر

سلام بچه پسره؟

سوال های مرتبط