۴ پاسخ

زود نیس عزیزم بچه که وارد نه ماه میشه طوریش نمیشه بالای 37 هفته فقط میگن بچه دیگه کامل شده

برو یه جا به پهلو دراز بکش استراحت کن اگه بهتر نشدی برو بیمارستان. نگران نباش اگه زایمان هم باشه الان نرماله طوری نیست

منم همینطور همش رو مثانه ام فشار حس میکنم

دیگه زودرس نیستی شما

سوال های مرتبط