۴ پاسخ

پسر منم اوایل سرپا پی پی میکرد

چون پی‌پی کردن سخت‌تره و اذیت میشه سرپا پی‌پی میکنه و ایرادی هم نداره بعد کم‌کم یاد میگیره

دختر من هم اوایل همینطور بود اشکالی نداره رفته رفته یاد میگیره

یاخدا🤣ببخشید

سوال های مرتبط