۹ پاسخ

باز خوبه توپوشک میکنه پسرمن تا8روزم نگه می‌داره داروی یبوستم دادم ولی فقط می‌ترسه کاش توپوشک میکرد هرچندروزانگاردردزایمان داره سرپایی می‌کنه وجیغ میزنه یوبسم نیست

عادی سازی کن. بگو ااا سلام پی پی ‌ . برو خدنه اتو اب بریز بای بای کن و از این قبیل کارها

بچه منم اوایل میترسید ...هر تیکه ای ک میکرد میرفت جای دیگ از حمام پیپی میکرد منم روشا دستمال کاغذی میذاشتم ک نبینه🤭

دختر من جیشو قشنگ میرفت حتی شبا از خواب پا میشد
ولی پی پی رو ن روزی ی بار میگفت بیبی بیار پی پی کنم
تا هی رفتیم گفتم بشین پیپی کن
بش بگو گود بای تا ی زره قانع شد
و مای بی بی هاش قایم کردم
گفتم نداریم دیگ
گفت بابا بخره گفتم پول نداره تو برو پیپی کن بابا حقوق گرفت برات بخره الان قشنگ ۳ هفتس قشنگ خودش شلوارش میکنه میره دستشویی میشینه کارشو میکنه
صدا میزنه مامان بیا بشور
همین
و بش میگ‌گود بای🤣 و از توالت فرنگی کوچیا خیلی بدش میاد یا ی زره بو بش میخوره عق میزنه
من هی اسپری میزنم ک‌حالش بد نشه یا بترسه
خداروشکر اینم تموم شد برا من
دیگ راحتم

ببخشید اما با خودت چنبار ببر دستشویی و پی پی رو نشونش بده تا ترسش بریزه

کلا بچها اولش که میخوای از پوشک بگیری از پیپیشون میترسن چون فکر میکنن یه تیکه از بدنشون داره جدا میشه میترسن باید خیلی ببری دستشویی حتما موقعی که خودت دستشویی میری هم با خودت ببر بذار ببینه

بچه منم فقط جیش پی پی فقط پوشک چندماه تلش کردم نشد

پسر منم همینطوره فقط جیش رو میگه و میره پی پی رو نمیتونه فعلا

دیگه ب چ زبونی بگه آمادگی نداره

سوال های مرتبط