من میگفتم پسرم حالا حالاها یاد نمیگیره ولی دو روزه یاد گرفت جیش رو بدون خطا..ولی پی پی ش رو نگه میداره...
آمادگی نداره، دختر منم همینجوری بود، به هیچ وجه راضی نمیشد بیاد سرویس اگه میبردمشم گریه میکرد اصلا جیش یا پی پی نمیکرد، چندین بار امتحان کردم تا این سری همکاری کرد، بردم هرچی گفتم دیش کن گفت نمیتونم، نمیاد، گفتم من میرم آشپزخونه کار دارم سریع میام تو جیش کن، رفتم خودش صدا زد گفت مامان اومد
اول امادگی ذهنی ایجاد کن
عجله نکن الان آمادگی نداره
بستگی به بجه داره زمان امادگی هربجه بستگی به نوع اموزش خودتون داره من هردو دخترام اولین کلمه جیش گفتن بابا وماما ک عادیه منطورم اولین کلمه واضح برااموزش بعداونم تو ۱۴ ماهگی امادگی داشتن چون من اموزش داده بودم ولی هردو تا رو ۱۸ ماهگی تا۲۰ ماهگی کاملا کرفتم ب بجه اموزش بدید نگید زوده فلان بجه ها اموزش پذیرن توهر سنی باشن حتی نوزادی همه چی بستگی ب خودتون داره
بگیر الان سریع یاد میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.