۴ پاسخ

اگه شیر خشکش میدی ابش بده اگه نه شیر خودته اول شیرت ابه فعلا نیاز به اب ندارد

بعداز شروع غذای کمکی

فکنم بعد از 6 ماهگی.حتما اب تسویه یا جوشیده شده بهش بده

دختر من چون شیر خشک میخوره من ۱ ماهه شبا ۳۰ سی سی بهش میدم داخلشم یه قند خیلی ریز حل میکنم ،زیادم ولرم نمیدم میذارم کمی خنک تر بشه نه اینکه یخ باشه یکوچولو از ولرمی در بیاد که تشنگیش برطرف بشه

سوال های مرتبط

مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی