۴ پاسخ

سلام مامان هانا من پیام های قبلیتون رو دیدم متوجه شدم پیش دکتر رحیمی رفتین برای زایمان راضی بودین ازش؟!

نمیخوره

پسر منم از ۵ ماه تا ۶ ماه خوب میخورد اما بعد ۶ ماهگیش کلا اشتهاش رفت و انگار هیچی نمیخواست بخوره بعد یه مدتم خود بخود خوب شد

یکم غلظت فرنی رو بیشتر کن ببین میخوره
شاید میخواد چیزای بافت دار بخوره زیاد پوره نکن
بهش سوپ اینا نمیدی؟؟؟

سوال های مرتبط