۶ پاسخ

وتی من اینا رو می‌شنوم استرس میگیرم😭😭 امروز واکسن دارن
خودم ک اصن قصد زدنش نداشتممممم
اما بهداشت پیله کرد گیر داد هی زنگ میزنن دیگ مجبور شدم بزنم

یه شربت ضد تهوع بهش بده بعد نیم ساعت بهش شیرتو بده بعد ده دقیقه صبر کن اگه بالا نیاورد مشکلی نیست فقط دوباره شبم اینکارو کن و تمام
من پسرم روز سوم صب پاشد اینجوری شد بردم بیمارستان گفتن اینکارو بکن اگه بالا آورد خدایی نکرده باید بستری بشه
شکر خدا پسرم بالا نیاورد
انشالله که چیزی نبست نگران نشو
اما بارم میخوای ببر دکتر چک کنه سر خود دارو نده
شاید سرماخوردگی داشته اینجوری شده چون پسرمو اونجا معاینه کرد علایم سرماخوردگی نداشت

حتما ببر اور دکتر

اگر الان زده الان میاره بالا فورا ببر بیمارستان

امروز زده ؟

به اورژانس زنگ بزن

سوال های مرتبط