همون لحظه شوهرم صدا کردم گفتم به مامانت بگو خفه بشه
راه دوره ولی گوه خوره
۲ به بعد شروع میشه البته همکاری بچه مهمه هروقت خورش همکاری کرد
باید آمادگی بچه رو نگاه کنم ولی زیر ۱۸ اصلا
از ۱۸ ماهگی تا ۳۰ ماهگی وقت هست زیاد تو پوشک هم بمونن باعث عفونت ادراری میشه یکسره من خودم از ۱۸ ماهگی میخوام ساعت باز بودنش بیشتر کنم ولی خب هروقت آمادگی داشت بگیرم
عزیزم شما بوتاکس معده انجام دادین؟کجا انجام دادین؟راضی بودین؟
تا قبل اینکه مدرسه بره وقت هست😁🤪
از ۲ سال به بعد عزیزم،باز بستگی به بچه داره،اما زیر ۲ سال میگن بهتره انجام نشه
از ۱ و نیم به بعد
از دیروز مادرشوعرم رفته تومخم برای پوشک
که باید از ۱ سالگی بگیری ولی روانشناس میگه اصلا خوب نیست
من یک سالش بشه شرو میکنم بگیرمش از پوشک
دخترخالم بچش ۱ سال و ۶ ماهشه
داره از پوشک میگیرتش
تند تند میبره جیش کنه
برای پی پی هم پوشک میکنه
🤷♀️
بالای دو سال میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.