خانما شماهم ت خواب زیاد پهلو ب پهلو میشد؟؟

۱۲ پاسخ

اوه تا دلت بخواد

اره و متاسفانه نه این وری ن اون وری اصلا نمیتونم درست بخوابم🫠🫠

خیلیییییییییییی😩🦦

خیلیییییی

از بس پهلو به پلو میشم تاصبح هزار نمونه خواب میبینم با هر پلو عوض کردن یه خواب😂😂😂

تا دلت بخاد گاها انقد تو سرعت جا ب جا میشم بچه تو شکمم مثل توپ‌جا ب جا میش

ارههه
اما تازگیا تا وقتی بیدارم بلند میشم میشینم اما دیگ موقع خواب نمیفهمم و بد میخوابم

خدا خودش مراقبه شبا بسپار ب خدا بخواب استرس نگیر

من انقدر اینوراونورمیچرخم بدنم خسته و کوفته میشه دیگ نمی‌فهمم کی خوابم برده😂

خیلی زیاد هر پنج دقیقه انگار پهلوم خسته میشه میچرخم واقعا عذاب وجدان هم میگیرم نگو خیلیا مثل من بودن

ارههههههه

اره خیلی زباد. منک مردم. دیگ. 🥲

زیاااااد

سوال های مرتبط