۸ پاسخ

من چون پاهام درد میگیره صدبار جابجا میشم ولی نه چون بچه تو کیسه ابه طوریش نمیشه

منم یسره دارم پهلو ب پهلو میشم اونم با ناله همرو بیدار میکنم 😂

زیرتنت اگه حسابی نرم باشه اصلاپهلوبه پهلونمیشی.

صدبار تا صبح ،پهلوهام کلا بی حس میشه

منم زیاد جا به جا میشم

انقدر جابجا شدم ک نگو

صد بار وگرنه تن آدم می پوسه که

منکه خیلی یعنی تا صبح نمیتونم بخوابم اصلا

سوال های مرتبط