۶ پاسخ

دکتر عصمت روحبخش خیلی دکتر خوبی هستن و دست خوبی داره

خانم دکتر آزیتا مصلحتی
بسیار مهربون خوش برخورد و در دسترس

خانوم دکتر الهه غفوریان دکتر من بود عالی بود زنگ بزن بیمارستان بهت میگه کی منم امام حسین سزارین شدم گلم

خانم جنابی

دکتر جنابی و دکتر فرشچی

دکتر دوگانی

سوال های مرتبط