۶ پاسخ

من بادوم و خرما میدم هرچند وقت یبار یه دوره کلوی کیدز میدم قدش ۸۶

دختر منم ۸۳ هست ولی دکتر گفت مشکلی نداره. اما میام گهواره حس میکنم خیلی کوتاست قدش. اینم بگم دختر من از بچگی عاشق پسته و تخمه بوده و دائم داره میخوره. ولی شیر نه اصلا میلی نداره بهش.

سویق افزایش قد(استخوانسازه) و سویق سنجد عالیه من برای دخترمم استفاده میکنم

قد خوابیده یا ایستاده؟

وای خدا نوه داری🥹😍مغزی جات بهش بده بخوره گردو پسته اینا خیلی خوبه

شیر میخوره؟
بادام درختی
تخمه کدو
کنجد و مشتقاتش
سنجد
هرچی کلسیم داره

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی