وا یعنی کل دیشبو به بچت شیر ندادی؟؟؟بعد قرص هم خوردی خوابیدی بچتو نگه نداشتی؟خدا به بچت رحمکنه نه تو
ببین توهم میزنی از خستگی و بی خوابیه و شدیدا عوارض داره ، باید بری دکتر اعصاب ، من خودم تجربشو داشتم ، هرچی پیش بره و نتونی خودتو پیدا کنی بدتر میشه
چیشدی عزیزم 🥲🥲🥲
یعنی چی توهم میزنی؟! برو دکتر
آرامشتو برگردون عزیزم
مادرت هر چقدرم کمکت باشه بچه مامانه خودشو میخواد
چیشده عزیزم ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.