۵ پاسخ

وا یعنی کل دیشبو به بچت شیر ندادی؟؟؟بعد قرص هم خوردی خوابیدی بچتو نگه نداشتی؟خدا به بچت رحم‌کنه نه تو

ببین توهم میزنی از خستگی و بی خوابیه و شدیدا عوارض داره ، باید بری دکتر اعصاب ، من خودم تجربشو داشتم ، هرچی پیش بره و نتونی خودتو پیدا کنی بدتر میشه

چیشدی عزیزم 🥲🥲🥲

یعنی چی توهم میزنی؟! برو دکتر
آرامشتو برگردون عزیزم
مادرت هر چقدرم کمکت باشه بچه مامانه خودشو میخواد

چیشده عزیزم ❤️

سوال های مرتبط