این دوچرخه بنظرتون خوبه برا دخترم بهرم

تصویر
۱۱ پاسخ

مال پسر من هم پلاستیکی بود حالا یه قطعه ازش شکسته گیر نمیاد هر چی تعمیر دوچرخه ها رفتم الان سخته رکاب زدن باهاش چون سفت شده .حالا موندم براش دوباره شماره 12بگیرم 🤔

عزیزم اینا لاستیک پلاستیکی هستن بعد شش ماه چرخاش داغون میشه و روی شنو سنگو خاکم خوب راه نمیره

بنظر میاد لاستیکش بادی نباشه اگه پلاستیکی خشک هس بدرد نمیخوره ممکن بعد یمدت بشکن و رکاب زدنش سخت

آره فقط لاستیک هاشونو چک کنید

اره خوبه چن میگن اینو

به نظرم بزگتر بگیر چند سال به کارش بیاد سایز ۱۶ بگیر

منم براش خریدم خیلی باهاش بازی میکنه

منم گرفتم این سایزی براش

صندلیش بالا نیس🤔

اینا بخاطر قسمت چرخاش که پلاستیکیه پا زدن باهاش خیلی سخته و سفته،روان نیست

اره خیلی نازه🥹

سوال های مرتبط