من تا یکسالگی چندان ماست نمیدادم خودشم علاقه ای نشون نمیداد بعد یکسالگی دوس داشت منم هرچقد ک بخوره میوم
من خیلی وقته بهش میدم دکتر گفت برای وزن گرفتن ماست پرچرب بهش بده، به نظر من غذام خوب میخورن
دکتر به من گفت تا یک سالگی نده.
ن چرا بد باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.