سلام
اب هویچ در هفته ۲۹ اشکال داره؟

۱۰ پاسخ

نه اشکالی نداره ویتامین A حیوانی ضرر داره مثل جگر.
ولی گیاهی ضرری نداره

منم خوردم

من چند باری خوردم.مثلا ماهی یبار یا کمتر

ضررش چیه؟ من چندباری خوردم
نمیدونستم خطرناکه که 😬

ویتامین آ داره نخوری بهتره،ولی خیلی اگه هوس کردی یه ذره بخور دیگه نخور،خود هویج میشه خورد البته

ممنونم🌷

میگن از هفته ۲۰به بعد نخورین

نخوری بهتره ولی اگه هوس کردی میتونی در حد نصف لیوان بخوری کم باشه

در حد ی لیوان اشگالی نداره
من چن بار خوردم

ویتامین آ بالایی داره
نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی