نه اشکالی نداره ویتامین A حیوانی ضرر داره مثل جگر.
ولی گیاهی ضرری نداره
منم خوردم
من چند باری خوردم.مثلا ماهی یبار یا کمتر
ضررش چیه؟ من چندباری خوردم
نمیدونستم خطرناکه که 😬
ویتامین آ داره نخوری بهتره،ولی خیلی اگه هوس کردی یه ذره بخور دیگه نخور،خود هویج میشه خورد البته
ممنونم🌷
میگن از هفته ۲۰به بعد نخورین
نخوری بهتره ولی اگه هوس کردی میتونی در حد نصف لیوان بخوری کم باشه
در حد ی لیوان اشگالی نداره
من چن بار خوردم
ویتامین آ بالایی داره
نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.