احتمالی هست ولی نه به کسی بگو نه چیزی بخر چون خیلی میخونم اینجا اشتباه احتمال داده میشه تو انتی
برای من که گفت نی نی تنبل زیاد تکون نمی خوره شاید دختر باشه
من۱۱هفته و ۵روز رفتم احتمال دخمل داد
منم 12 هفته و یک روز رفتم احتمال 70 درصد دختر داد تو آنومالی هم همون بود
منم ۱۲هفته و ۲روز ۹۰درصد پسر گفتن
اره عزیزم اگر جای خوب بری بهت میگه برای من گفت دختر انومالی هم دختر بود
اصلا به آن تی اعتماد نکن فقط ۱۵ هفته به بعد
عجله نکن بزار هفته دیگه
من رفتم دیروز ۱۲ هفته ۴ روز بودم گفت چیزی از پسر نمیبینم احتمال زیاد دختر
اره عزیزم ،از من ک احتمال دادن تو انومالی هم همون بود
اره عزیزم
سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari_99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99
شمارش سیوکن روبیکا بیشترفعاله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.