من که نمیزنم واکسن سرخک رو همون توی نوزادی زدن دیگه الان واسه چیه. مردمو کردن موش ازمایشگاهی چرا تا چند سال پیش این مد نبود، اصلا کو سرخک مگه قدیمه
احتمالا داره سرخک زیاد میشه تو بچه ها واسه همین شروع کردن به تزریق برای ۲ تا ۵ سال من خودم باشم حتما واکسن برای بچم میزنم جون بچم از همه چی مهمتره برام.
من هیچوقت نشنیدم بگن کمبود واکسن یا شیرخشک و دارو هست چون اینجا که هستم هر سری رفتم همه چی به اندازه بوده
اره من زدم پسرمو عزیزم به هرحال جون بچم شوخی نداره سه تا فوتی تو کرمان میگن داشته
واکسن سرخک مگه قبلا نبود؟ یعنی چی جدید اومده؟
واکسن سرخک از ۲ تا ۵ سال. امروز پسرم واکسن ۶ ماهگی داشت رفتم براش زدم کلی اومده بودن واکسن سرخک بزنن برای بچه هاشون.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.