مامانا این بند پستونک سنگین نیست از لباس بیافته؟

تصویر
۶ پاسخ

من می‌خوام خودم درست کنم گیره هاشم تو خرازیا دارن

نمیدونن چرا میگن مشکل داشت من واسه دخترم داشتم مشکلی نداشت

منم دوست داشتم ولی چون سنگینه بودن بچه رو ااذیت می‌کنه یدونه نازکش رو انتخاب کردم

نه عزیزم خوبه گیره ش خیلی سفته

بله اینا اصلا کاربردی نیستن ماهم داشتیم استفاده نشد

چرا اینا سنگینه استفاده نمیشه ازین بند کنفیا بگیر

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد