بند پستونک واجبه ؟؟

۹ پاسخ

من برا اولی خریدم خنوز تو جلدشه استفاده نشد اصلا

من دوتا گرفم بنظرم واجبه دگ هی نمیوفته اینوراونور

نه فقط برای کسایی که پستونک میخوره بچه اشون تاپیکشو گذاشتم

باشه بهتره.چون پستونک از دهنش بیفته رو زمین نمیفته.میتونی اول پستونک بگیری اگ دیدی گرف ک بعدا بند بخر.چون ساید اصن نگیره الکی ی بند هم رو دستت میمونه

نه گلم

واجب نیس ولی من گرفتم
که اگر ازدهنش افتاد‌رو‌زمین نیفته‌ دیگه

خو قشنگه ها من همونجا که پستونک گرفتم بندشم گرفتم خوبه که گم نمیشه

نه بابا من خریدم حیف پول فقط زیبایی نخری و بخری فرقی نداره اصلا معلوم نیست بگیره که بند پستونک لازم شع🤦🏻‍♀️😂

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🌻...baby....🌻 مامان 🌻...baby....🌻 هفته سی‌ام بارداری