۴ پاسخ

پیازم بنداز یذره

من یه کوچولو کره هم میندازم موقع پخت

یه تیکه مرغ ارد برنج سیب زمینی هویج رنده شده ریز جوپرک ریز عصاره مرغ من یه ذره زعفرونم
همرو بزار بپزه بعد مرغو در بیار در حد نقطه ساطوریش کن
سیب زمینیارو لح کن
همرو قاطی کن
یه دره هم جعفری ساطوری بزن

چجوری درست کنم همرو بذارم با اب پخته بشه بعد له کنم...

سوال های مرتبط