۱ پاسخ

من گوشت و قلقلی میکنم سرخ میکنم بعد میندازم تو اب و رب با سیب زمینی نگینی بزرگ دخترم خیلی دوست داره بعد تو ابش سبزی کوفته یکم میزنم

سوال های مرتبط