عزیزم یعنی بعد از یکسالگی سهمیه میشه چهارتا؟؟!!
پسر من خیلی میخوره اونم بیشتر شبا نزدیک ده تا قوطی استفاده میکنیم
من ۱۳.۱۴ تاقوطی میخرم
چون بچم اصلا و ابدا غذا نمیخوره به هر روشی
فقط گاهی اب میوه طبیعی میدم بهش میخوره
من با اینکه زیاد نمیخوره ولی ماهی ۸تا میخواد روزا نمیخوره شب که میخوابه اذیت میکنه تا صبح هی میخواد شیر بخوره
وای خوشبحالتون چقد کمم میدین
پسرمن ماهی 8 تا گاهی ام 9 تا راحت میشع چون غذا نمیخوره اونقد
روز ها دوبار صد و بیست تای میخوره ...آخر شیم یه صد بیستی .....سرجم .....سیسصد وشصت تا
من سر ماه پنج تا کرفتم الان دوتا پلمپ دارم یه نصفه
پنج تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.