شماها تواقدام اصلا تاخیرنمیخورین؟
ممکنه باردار باشیاااا چون اقدامی
من ک تاحالا تاخیر نداشتم ولی خب امپول پروژسترون میزنن چند روز بعدش پریود میشی
وای توهم عین منی منم۱۶ روز تاخیر دارم درد پریود میاد میره ولی نمیشم از اینکه ببینم است هم منفی میشه تست نمیزنم
تنبلی تخمدان نداری؟ خب شاید باردار باشی
آخه تستام منفیه همش
شاید بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.