خانما این نسخه دکترم زده هم سونو هم ازمایش غربالگریه؟؟

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم این همون غربالگری اوله
سونو انتی رو اول میدی بالافاصله بعدش باید بری این ازمایش رو انجام بدی

ازمایشه غزیزم. سونو همون انومالی هست که باید انجام بدی

اره عزیزم غربالگری دومه

سوال های مرتبط

مامان نی نی دخترم😍 مامان نی نی دخترم😍 ۵ ماهگی