قیمتش بنظرتون خوبه ۷۵۰؟؟
#فرزندپروری#شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

اررره من خریدم 1500

من ۷۸۵ خربدم

اره من خریدم برا پسرم ۸۹۰

ارع والا ارزونم هس

اره دیگ ۷۰۰ تومن چی میشه

اره می ارزه قشنگه

سوال های مرتبط