۴ پاسخ

ببلاک خیلی خوبه

من سوپرامیل میدم خیلی راضی ام

من که ازتولدش کمکی بهش ببلاک میدم خوبه

بستگی داره به دخترت چی بیوفته اما نان و اپتامیل تو شیرای ایرانی از همه بهترن

سوال های مرتبط