با غذات همیشه زیتون بخور
کیوی و نعناع داغ خوبه
چند تا آلو بخارا بخور کیوی هم بخور اینا آب رو آتیشه
ببین نباید بزاری زیاد طول بکشه.تا یک روز شکمت راه نیوفتاد زود باید لاکسی ژل بخوری.کیوی و الوچه سبز اینا .اینقدر بخوور تا راه بیوفته
کلی ازگیل خوردم دیروز غروب شبش شکمم کار کرد مث چی
حتمابادکترت مشورت کن واگه قبول کرد لاکسی ژل بخور
باید خودت بسنجی بدنت به چی جواب میده
من دائم یبوست داشتم دکتر لاکسی ژل و پودر پسیلیوم داد گاها همونام اثر نمیکنن روم الان دوسه روزه اونام نخوردم ولی زیتون و روغن زیتون با نون سنگک همچنین آلو میخورم خیلی خوبم
عزیزم من دکترم این پودر فیبروگل رو برام نوشت
خیلی خیلی خوبه
تا روزی سه تا هم میشه خورد
من شبا یه ساشه میخورم
و فرداش راحت دفع میکنم
صبح ناشتا آب ولرم بخور حتما کمی راه برو هر روز این کارو انجام بده مطمئن باش جواب میگیری
انجیر و تو شیر خیس کن بخور
کیوی بخور
اب زیاد بخور
شیر ولرم بخور
سرویس ک میری یکم اب ولرم ب خودت بزن
من سر اولی خیلی درد یبوست گرفتم با خودم احد بستم سر این بارداریم که هرچی میتونم مراقب باشم و واقعا جواب دهد روزانه یه لیتر آب بخور حتی شده بزور بخور هندونه الان وقتشه تا میتونی استفاده کن چایی کم رنگ استفاده کن ژله اگه دوست داری درست کن بخور عالیه لواشک اگه درد معده نداری عالیه انجیل کیوی اینارو حتما استفاده کن اما آب رو هر روز بخور
این هم یکی از مامانا اینجا معرفی کرد گفت خیلی راضیِ
من سفارش دادم فردا میرسه بدستم
ی تشت آب گرم روب داغ کن
ی رب بشین توش
بعد برو دستشویی ...
دکترم بهم قطره پیکودراپ رو پیشنهاد داد
کیوی عالیه
روغن زیتون ی قاشق بخور.
لاکسی ژل هم عالیه.
الو بخارا هم خیلی خوب.
آب درمانی هم تاثیر داره
صبح ناشتا روغن بادام شیرین بخور بعدشم اب جوشیده
شربت لاکسی ژل بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.