۳ پاسخ

منم این جوری ام یهو دردمیگیره انگار ک ادمو برق گرفته.من سرپا وایستم خم راست بشم بدتر میشه دردش

هیچ راهی نداره فقط استراحت..

عزیزم رگ سیاتیکته من سر بارداری اولم این مشکلو داشتم خیلی مراقب باش زیاد به خودت فشار نیار ،

سوال های مرتبط