مامانا شما شیر دوش گرفتید؟حتما باید بگیریم کاربردیه یا نه؟

۴ پاسخ

من یدونه ست چیکو گرفتم که ششیردوش دستی و پوار بینی داره
فکر کنم ۳۵۰ بود نزدیک ۱ماه پیش
تا بعد ببینیم خدا چی میخواد و چی میشه

بنظرم با دستت بهتر شیر میدوشی

معلوم نیست لازمت بشه یا نه
دستی ها خیلی اعصاب خوردی داره
برقی هم که خیلی گرونشون کردن

خیلی که لازم نمیشه..اما باشه هم بد نیست..

سوال های مرتبط

مامان اركان و جوجه مامان اركان و جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۶ ماهگی
مامان فسقلی🤩 مامان فسقلی🤩 هفته بیست‌ویکم بارداری