من یدونه ست چیکو گرفتم که ششیردوش دستی و پوار بینی داره
فکر کنم ۳۵۰ بود نزدیک ۱ماه پیش
تا بعد ببینیم خدا چی میخواد و چی میشه
بنظرم با دستت بهتر شیر میدوشی
معلوم نیست لازمت بشه یا نه
دستی ها خیلی اعصاب خوردی داره
برقی هم که خیلی گرونشون کردن
خیلی که لازم نمیشه..اما باشه هم بد نیست..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.