۱۴ پاسخ

مثل پرستارا😅
سرنگو بکن تو اون سوراخ روی شیشه
شیشه رو برگردون سرنگو بکش بالا تا 1 برسه ب انتهای سرنگ..
اگ اینطوری نمیتونی اون چیز پلاستیکی روی شیشه رودربیار سرنگ رو مستقیم بکن داخل شیشه
ولی قبل و بعد استفاده بشور
نهایتا نتوسنتی از یه قطره چکان 25 قطره ای استفاده کن.

اون چیز روی شیشه رو دربیار سرنگ رو بکن داخل بکش

اون سریو بردارسرنگ بکن داخل شیشه بکش راحت

درپوش سفیده باید در بیارین عزیزدام

اون سرنگ رو کامل جا بزن بعد شیشه رو برگردون کشیده میشه

سرنگ بیخودیه من ک دادم پسرام امپول بازی میکنن با قطره چکون استفاده میکنم

خیلی راحته که

قطره چکون استفاده کن .آد چربه باید بچه آروم بخوره نمونه تو گلوش. این یهو میریزه تو دهنش خطرناکه

ببین سر پلاستیکیشو دربیار یک قطره چکون دیگه بزار داخلش عالی میشه

اینطوری باید باشه بعد بکشی راحت میاد داخل سرنگ

تصویر

در شربتو بردار ازش استفاده کن

من هیچ وقت از سرنگش استفاده نکردم قطره چکون میخریدم

سر سرنگ رو بزار روش فشارش بده
بعد شیشه رو برعکس کن و بکش

کاری نداره

منم نمیتونم کلا از ی قطره چکان دیگه استفاده میکنم اینارو بلد نمیشم اصن

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۳ سالگی
مامان دخترم🩷و پسرم💙 مامان دخترم🩷و پسرم💙 ۳ سالگی