مامانا بچه که دنیا اومد چند بار تا ۴۰ روزگی باید ببریمش بهداشت ؟

۷ پاسخ

مامان عزیز منم مث شما سر کلاژ شدم فانلینگ هم دارم...هنوز زایمان نکردین درسته ؟

منو بخاطر ازمایش تیرویید فرستادن از بیمارستان

عزیزم من بچم ۱۵ روزشه دوبار بردم خودشون بهت اطلاع میدن

غربالگری کف پا نوزاد هم باید ۳_۵روزگی ببری
شنوایی سنجی هم همینطور

ازمایش کف پا هم ک ۳ تا ۵ روز گی ۱۵ روزگی یک بار بعد ۴۰ روزگی دوماهی یک بار ک واکسن داره

یبار بدوتولد
۱۴روزگی
یکماهگی

من که همون اولا یه بار بردم برای قد و وزن و اینا که باید بهداشت ثبت بشه دیگه نبردم
یک‌ماهگی رو تموم کنه میبرم
پس کلا دوبار باید ببریش

سوال های مرتبط