مامان عزیز منم مث شما سر کلاژ شدم فانلینگ هم دارم...هنوز زایمان نکردین درسته ؟
منو بخاطر ازمایش تیرویید فرستادن از بیمارستان
عزیزم من بچم ۱۵ روزشه دوبار بردم خودشون بهت اطلاع میدن
غربالگری کف پا نوزاد هم باید ۳_۵روزگی ببری
شنوایی سنجی هم همینطور
ازمایش کف پا هم ک ۳ تا ۵ روز گی ۱۵ روزگی یک بار بعد ۴۰ روزگی دوماهی یک بار ک واکسن داره
یبار بدوتولد
۱۴روزگی
یکماهگی
من که همون اولا یه بار بردم برای قد و وزن و اینا که باید بهداشت ثبت بشه دیگه نبردم
یکماهگی رو تموم کنه میبرم
پس کلا دوبار باید ببریش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.