۶ پاسخ

منم دقیقا میخوام همنیکارو انجام بدم

من بچه اولم شیر خشک دادم همش مریض می‌شد دکترش گفت چون شیر خودتو نخورد بدنش ظیفه اصلا شیر خشک بدرد نمیخوریک قطر شیر مادر به رو صد تاشیرخشک می ارز

اصلا اینا ب کنار فک کن تو هرجا بری این گشنش بشه باید بشینی شیر دادن بهش من نظرم شیرخشکه حتی از ردز اولم نمیدونم دوس ندارم بیرون یا هر جا بشینم بچه شیر بزارم دهنش

دختر من اصلا شیر خشک اصلا نخورد

عزیزم نان خوبه ولی منی که تجربه دارم دارم بهت میگم شیرخشک نده واقعا خیلی بد و سخته هم بچه همیشه یبوست داره هم تند تند سرما میخوره هم نصفه شب پاشو شیشه بشور آب گرم و سرد هم جایی رفتنی کلی با خودت باید وسیله ببرم بدتر از همشون با این وضع مملکت فک کن یه روز شیر پیدا نشه تکلیف چیه

تا وقتی شیر داری بده فردا هی باید دنبال شیر خشک باشی...

سوال های مرتبط