۱۴ پاسخ

هر بچه ای متفاوته با توجه ب ژنتیک و خورد و خوراکش عزیزم دلیل ب مقایسه نمیشه.
تو طبق وزن تولد و رشد بچه خودت پیش برو کسیو ملاک نکن
پسر تو کاملا نرماله

نرمال و خوبه
مقایسه نکن مامان جان

پسرمن قد ۹۰ وزن ۱۲۲۰۰ قد و قوارش خوبو نرماله همین کافیه

بچه رو فقط باید با خودش مقایسه کنی چون وزن تولد هم مهمه اگه رو نمودار رشد می‌کنه خوبه
کلا هم دوسالگی باید ۱۲ کیلو باشن دکتر دخترم میکفت

بنظرم قدش واسه پسر کمه چون میهان ۲۲ماهگی ۸۸ بود ماه دیگه بایدد ببرم چکاپ

اینا‌اضافه وزن دارن ک ۱۷کیلو هستن
من بچم ۱۰کیلویه

اونا بندگان برگزیده خداهستن که بچه هاشون خوب میخورن ووزنشون خوبه دحترمنم ۱۲کیلوعه تامنو سکته نده نمیخوره

اونا زیادن عزیزم اضافه وزن دارن پسر منم اضافه وزن داره نگران نباش خوبه

دختر منم ۹۸۰۰بود

بهداشت چی گفت

عزیزم نرمال دو سالگی ۱۲ کیلو

هربچه یه جوره وزن تولد تاثیر داره ژنتیک هست..هیچوقت بچتوبابچه دیگه مقایسه نکن..شاهان هم ۱۴کیلوبودبهداشت میگفت خوبه عالیه ولی نسبت ب وزن بچه هایی ک ماناناشون توی گهواره میگن حس میکنم کمه

به نظرم خوبه پسر من ۱۳/۵۰۰ بود

دخترم من 10 و نیم بودش

سوال های مرتبط