خوبی مامان توت فرنگی؟روز قبل زایمانت برامون کامنت گذشته بودی خواستم حالتو بپرسم ایشالا یه ماهه شدین بسلامتی ،امیدوارم روزای خیلی خوبی کنار کوچولوت داشته باشی
باید سایز ۰ تا ۳ یا ۰ تا ۶ ماه بگیری
اگر اره پس خوبه عزیزم
و من شنیدم نینی ها با مدل بادومی بهتر ارتباط میگیرن تا مدل ارتودنسی
دخترمن از اول پستونک بادومی گرفت دیگه اینارو نگرفت ،بادومی یکم جمع و جورتره
خوب سایز بندی دارن 0تا 6ماه باید میگرفتی
اره این اورتودنسی بچه منم داره
بچه من اوق زد یکم بلنده
خیر ،منم از اینا گرفتم بدرد نخورد
از اون گرد ها گرفتم اوکی بود
پسر من دقیقا همینو داره قشنگ میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.