این پستونک خوبه برا بچه یک ماهه؟

تصویر
۸ پاسخ

خوبی مامان توت فرنگی؟روز قبل زایمانت برامون کامنت گذشته بودی خواستم حالتو بپرسم ایشالا یه ماهه شدین بسلامتی ،امیدوارم روزای خیلی خوبی کنار کوچولوت داشته باشی

باید سایز ۰ تا ۳ یا ۰ تا ۶ ماه بگیری
اگر اره پس خوبه عزیزم
و من شنیدم نینی ها با مدل بادومی بهتر ارتباط میگیرن تا مدل ارتودنسی

دخترمن از اول پستونک بادومی گرفت دیگه اینارو نگرفت ،بادومی یکم جمع و جورتره

خوب سایز بندی دارن 0تا 6ماه باید می‌گرفتی

اره این اورتودنسی بچه منم داره

بچه من اوق زد یکم بلنده

خیر ،منم از اینا گرفتم بدرد نخورد
از اون گرد ها گرفتم اوکی بود

پسر من دقیقا همینو داره قشنگ میگیره

سوال های مرتبط

مامان اوینا مامان اوینا ۱۴ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۵ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۴ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری