۵ پاسخ

احساسی نیست باید ببینی دکتر و بهداشت چی‌میگن

اره خوبه دختر من یماهگی ۳۴۰۰بود

ن‌دیگ‌عالیه من ۴ بود دکتر گف خوبه

بهداشت نگف کمه یاخوبه

زیاد هم هست. البته بستگی داره به وزن تولد اولیه اش

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۲ ماهگی