۵ پاسخ

مابیمارستان دولتی بردیم 60تومن گرفتن

روز بعد تولد معمولا تو همون بیمارستان انجام میدن موقع ترخیص

ببری بهداشت بگی خودشون آدرس میدن که کجاباید ببری

بیمارستان باید ببری

1ماهگی ک شنوایی سنجی ندارن

سوال های مرتبط

مامان کارن و نلا 💞 مامان کارن و نلا 💞 ۱۴ ماهگی