۱۶ پاسخ

عزیزم به اندازه چند روز وزنش کمه، منم ۲۹ هفته و یک روز رفتم وزنش ۱۲۸۸ بود که سونو گفت چیز مهمی نیست اندازه دو سه روز فقط کمه،دکترمم گفت خودت ریزه میزه ای بچه ام به خودت رفته چیز مهمی نیس ولی پودر ال آرژنین داد گفت بخوری بهتره

نه عزیزم وزنش خوب و طبیعه مناسب هفتشه

من ۲۹ هفته و ۶ روز رفتم ۱۴۸۰ بود تو هم کم نیستی اونجور یکن تقویت کنی درست میشه

خانما لطفاً یه دکتر زنان خوب معرفی می کنید درپاکدشت می خوام دکترمو عوض کنم ممنون میشم

سلام گلم عدسی خیلی خوبه برای وزن گرفتن بچه امتحان کن هرروز بخور دفعه بعدی که بری میبنی که خیلی وزن گرفته

نگفت دكترت براي بند ناف چه كاري ميتوني انجام بدي؟

نگران نباااااااش فقط موقع خواب بشین بعد دنده بچرخون

سلام عزیزم هنوز خیلییی وقت داری برای رشدش؛اصلا نگران نباش.برای بند ناف هم که بگم:بچه از دهان و بینی نفس نمیکشه که بند ناف خطرناکه باشه،و اینکه میپیچه،باز میشه،دوباره میپیچه،هیچ مشکلی پیش نمیاد،نترس.🙂‍↔️✨

نه خیلیم خوبه بچه من ۳۰ هفته رفتم اخرین بار ۱ کیلو ۲۰۰ بود

برای ۲۸هفته این وزن مناسبه ولی بنظرم دو هفته وزنش کمه
برو دکتر زودتر وقتت زیاده لیدی میل و تقویتی میده انشاالله جبران میشه وزنش
برای بند نافم خیلیا رو دیدم اینجا گفتن سه دورم پیچیده جای نگرانی نداره خودش باز میشه

منم دیروز رفتم سونو ۲۹ هفته و ۴ روز ۱۲۹۵ بود، دکتر گفت خوبه تغذیه رو رعایت کن صدک ۴۱ بود

آره وزنش کمه. تغذیه ت خوبه؟ سعی کن خیلی به خودت برسی. جبران میشه نگران نباش

مال من 1600بود گفت نرمال
زیاد کم نیست بنظرم

سلام نه وزنشم خوبه،برای منم ۱۲۰۰بود،بندناف هم موردی نداره با پزشکت مشورت کن،فقط اب دور جنین نباید زیاد باشه،نگران نباش

از کجا میفهمی بند ناف دور گردنش ؟

صدک اش چند بود

سوال های مرتبط