خانما شما هم موقع جیش کردن زیر دلتون درد میگیره برای من خیلی درد میگیره

۱۰ پاسخ

عفونتتتت

دستشویی نگه میداری دیر میری کنم توو هفته شما اینجوری بودم زود رفتم اوکی شدم

میتونه عفونت باشه😬

اگر سرویس ایرانی استفاده میکنی، فرنگی استفاده کن

منم درد میکنه

عفونت داری دیگه

ارررره

من اینجوری بودم ازمایش ادرار دادم گف عفونت ادراری داری قرص دارم میخورم خوب شدم عزیزم

من تیر می‌کشه بااین حال که توالت فرنگی
فکر میکنم بخاطر طول سرویکسم که ۲۱ باشه

اره منم ۱۴ هفتمه

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری