خانمای هم هفته که شیر خودتونو میدین شما قلیون میکشین؟

۴ پاسخ

اخه اصلا بشه کشید اخه دودش اذیت نمیکنه بچرو

دکتر به من گفت بهتری نکشی ولی اگه خیلی دوس داری سیر ک شد بکش حتما ده دیقه از تایم‌کشیدن قلیون بگذره بعد شیر بده اونم هفته ای دوبار مثلا ولی پسر من تادوماهگی شیرمو خورد ومن هرروز میکشم😂😂😂😂😂😂

نه بابا حتی جایی که کسی سیگار بکشه هم نمی‌رم

ارععععع

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی