خانومای شیرده شما قلیون میکشین؟🥲

۴ پاسخ

خوب نیست

نهایت ماهی یه بار میکشم تا دو سه ساعت شیر نمی‌دم و وقتی میخام بدم یکم میدوشم میریزم دور
البته کمکی هم میدم و نمیزارم گشنه بمونه

گلم دماغت نیمه فانتزی؟؟؟
چی گفتی به دکتر اینطور در امد برات‌
چقدر مراقبت کردی؟

اصلا

سوال های مرتبط

مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی